Vilniaus miesto rytinių spūsčių analizė

Darbo tikslas:

Nustatyti ir apskaičiuoti spūsčių trukmės skirtumą mokslo metų metu ir atostogų metu,

t.y. įvertinti kaip vaikų vežiojimas nuosavais automobiliais turi įtakos spūsčių atsiradimui.

Nustatyti daugiausiai apkrautas kelių atkarpas rytais.

Duomenų šaltinis

https://portal.sisp.lt/portal/apps/MapSeries/index.html?appid=f642baaa19f748668d7eb4e08561721d

Duomenų įkėlimas

Duomenų tvarkymas

Grupavimas pagal atskiras kelių atkarpas ir agregavimas pagal spūsčių trukmės vidurkius

neatsako į iškeltą klausimą. Sekantis žingsnis - sugrupuoti duomenis pagal spūsčių

trukmės vidurkių skirtumą mokslo metų metu ir atostogų metu.

Gautas rezultatas-spūsčių trukmės skirtumas mokslo metų metu ir atostogų metu

pagal kiekvieną atkarpą

ir 'pokytis' - spūsčių trukmės skirtumas mokslo metų metu ir atostogų metu procentais.

Toliau grafiškai vertiname spūsčių trukmes mokslo metų metu ir atostogų metu,

antrame grafike vertiname visų atkarpų vidurkių trukmės skirtumą,

neigiamos reikšmės parodo, kad ne visose atkarpose spūstys mokslo metų metu didėja.

IŠVADOS:

Mokslo metų metu spūsčių trukmė didėja 116%

Nystatyta, kad iš 60 analizuotų kelio atkarpų 15 - kai mokslo metų metu padidėjęs eismo judėjimas

nedaro įtakos spūsčių atsiradimui jose:

45 kelio atkarpoms mosklo metų metu eismo entensyvumo padidėjimas stipriai įtakoja spūsčių

atsiradimui.

Žemiau pateiktų atkartų spūsčių laiko vidurkių skirtumas mokslo metų metu ir atostogų metu yra

apie 85 minutės: